ח"כ משה סעדה: "מה שהכריע אותנו זה האיום בסרבנות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ משה סעדה: "מה שהכריע אותנו זה האיום בסרבנות"

    ח"כ משה סעדה לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "מה שהשפיע עלינו מלבד הפגנות השמאל, אלו האיומים בסרבנות. ראשי המערכת אותתו שישמעו לבג"ץ. זה משהו שלא הכרנו. ואני שואל איפה שר הביטחון והרמטכ"ל? בסוף רק מפקד חיל האוויר היה אמיץ. הדבר הכי חשוב מבחינתנו זו הוועדה לבחירת שופטים. את זה צריך לממש. הקול שלנו לא שווה פחות"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    12:25
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on חוסלו שלושה מחבלים שלקחו חלק בטבח ה-7 באוקטובר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה סעדה, בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "לא אכחד שביום שני עם השהיית הרפורמה, הייתה תחושה של ריקנות, האמנו שזו ההבטחה והחזון, זה העיב עלי. אבל כשהלכתי להפגנה, חזרו לי העוצמות. ידענו שהעם איתנו, אבל יש לראות את זה עין בעין. אנשים בהפגנה דרשו מאיתנו לממש את החזון".

    "מה שהשפיע עלינו מלבד ההפגנות, אלו האיומים בסרבנות. ראשי המערכת אותתו שישמעו בקול בג"ץ, זה משהו שלא הכרנו. סוף סוף שמענו את מפקד חיל האוויר, זה היה צריך להישמע מזמן. אני מקווה שתהיה בסוף פשרה. אבל אני חושב שצריך שיהיה קו אדום, מי שמדבר על סרבנות מיד מודח מהצבא. אין מקום לזה".

    האזינו:
    סעדה

    "מה שמדברים על שופט מהימין ושופט מהשמאל, מקווה שזה לא נכון. יש את זה כבר היום בזכות הווטו. הדבר הכי חשוב זו הוועדה לבחירת שופטים. את זה צריך לממש, הקול שלנו לא שווה פחות. מה ששיבש את זה זה המרי האזרחי, והשיח שראשי מערכות אמרו שיבחרו בצד אחר. יש כלים למדינת ישראל להתמודד עם זה"

    "ראש הממשלה פעל מתוך ראייה היסטורית, וטוב שעצר. שיח הסרבנות זה מרד, עבירה על החוק, טוב עשה מפקד חיל האוויר, חבל שהרמטכ"ל ושר הביטחון לא גינו. חטאנו שלא שירטטנו את הקווים האדומים. אנשים חסמו כבישים כאילו הכל מותר, כאילו הם בטיול בהייד פארק"

    לגבי המשמר הלאומי אמר ח"כ סעדה: "בסוף כולם היו בעד זה, סער, ליברמן ובנט בממשלת השינוי הידועה. למעשה הסיפור כאן בשנים האחרונות הוא כן או לא נתניהו".



    0 תגובות